9.10.2012 – den první

Napsal Fitt-life.blogerka.cz (») 9. 10. 2012 v kategorii fiit- life, přečteno: 414×
fotografie0538_2.jpg

 Dneska jsem už jeden článek napsala, ale rozhodla jsem se, že napíši ještě jeden s mým dnešním jídelníčkem a sepíšu co mám v plánu dodržovat.

Jak jsem psala chtěla bych zhubnout a vím, že musím pro to něco udělat. Proto jsem se rozhodla, že se začnu sepisovat co jím a co kdy cvičím. Dneska jsem skoro celý den na internetu hledala různá cvičení a rady co cvičit. Nejvíce z vás nedá dopustit na Jillian Michaels proto jsem si od ní stáhla několik videi a zkoukla je v rychlosti. Je to docela povedené cvičení podle kterého bych mohla začít cvičit. Rozhodla jsem se že pro začátek to zkusím s jejím DVD No-More-Trouble-Zones. Takže jak dopíši tento článek tak se na to vrhnu. Držte mi palce ať u toho nezkolabuji. smile

Abych se dneska odhodlala fakt už něco dělat tak jsem si koupila činky. Když jsem občas cvičila tak jsem používala malé napuštěné pet-láhve a s tím se mi už nechtělo cvičit. Jsou malé zatím jsem si koupila jen 2x0,5 kg ať se hned nesedřu. smile Ale časem si koupím další pomůcky.

S novým odhodláním začít cvičit a stravovat se zdravě jsem se odhodlala i přestat kouřit. Vím, že to nepůjde ze dne na den, ale  už se to snažím pomalu omezovat a snad  časem úplně přestanu. Musím přece nebudu pořád zbytečně vyhazovat peníze za cigarety když si můžu třeba jako dneska koupit nové činky. smile které byly snad jen o 20 kč dražší.

 Fotografie0536        Fotografie0538

Jinak dnešní jídelníček je takováto:

Snídaně: 2 tmavé tousty se sýrem gervaise a miska mrkve (nastrouhané)

Oběd: rýžové těstoviny s tofu (ochucené houbami)

Svačina: bílá káva ( dávám si jen trochu vody a zbytek mléko) a hruška

Večeře: po cvičení doplním (šmakoun, 2 vícerzní kajíčky bagety pomazané sýrem gervaise a coca-cola zero) - vím vím to by nemělo být ale zese jsem si říkala že nemá zádne kcal, ALE MUSÍM SE ODNAUČIT

A ted se chystím na cvičení tak snad to zvládnu :-)

Po cvičení:

Tak cvičení mám za sebou. Asi jsem se moc přecenila, vůbec to nedávám, musím začít pěkně od začátku s cvičením. Úplně jsem u toho umírala a některé cviky jsem udělala tak 2x, kliky jsem neudělala dokonce ani jednou. Moje tělo úplně zchátralo…….s tím musím vážně něco udělat krucinál. Na internetu jsem našla nějaké cviky pro začátečníky tak asi tím vážně začnu. Taky k tomu přidám aspoň 15 min na orbitrecku. Do zítra to ještě nějak promyslím a dám vědět.

Hodnocení:     nejlepší   1 2 3 4 5   odpad

Komentáře

Zobrazit: standardní | od aktivních | poslední příspěvky | všechno
Dasha z IP 89.190.52.*** | 10.10.2012 08:06
Chtěla bych ti poradit,aby jsi ovoce dávala spíše dopoledne nejdéle však do 14hod.,odpoledne volím zeleninu.Toto cvičení od Jill jsem necvičila ,ale zkus 30 days.Není těžké.Lehké mi přijde i cvičení od ní Shred./nevím přesně jak se jmenuje celé/.Dasha
Fitt-life.blogerka.cz | 10.10.2012 19:00
jj s tím ovocem to vím, ale v tu chvíli mi to nějak nedošlo. Ale myslím si že to zase až tak nevadilo. 30 days už mám taky stáhnuté a už jsem do dysy dokonce zkoušela cvičit a mozna se k tomu vrátím, ale podle toho jak jsem to rychle projela tak to taky bude makačka smile..... ja neudělám ani blbý klik  smile No musím nad tím zapracovat....... a díky za komentář, potěšilo mě že přece jen někdo na můj blog zavítá smile


Nový komentář

Téma:
Jméno:
Notif. e-mail *:
Komentář:
[*1*] [*2*] [*3*] [*4*] [*5*] [*6*] [*7*] [*8*] [*9*] [*10*] [*11*] [*12*] [*13*] [*14*] [*15*] [*16*] [*17*] [*18*] [*19*] [*20*] [*21*] [*22*] [*23*] [*24*] [*25*] [*26*] [*27*] [*28*] [*29*] [*30*] [*31*] [*32*] [*33*] [*34*] [*35*] [*36*] [*37*] [*38*] [*39*] [*40*] [*41*] [*42*] [*43*] [*44*] [*45*] [*46*] [*47*] [*48*] [*49*] [*50*]   [b] [obr]
Odpovězte prosím číslicemi: Součet čísel nula a osm